reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veve Janotková

Veve Janotková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

23, TrnavaWeb: veve.skFotografie: galériaFotografie: príloha k bakalárke Zoznam autorových rubrík:  OsobnéHrach na steneŠirinu - marinuChcem len vaše dobro

reklama

Širinu - marinu

Vody po krk alebo Pokus o reportáž zo splavu Vltavy

Veve Janotková

Vody po krk alebo Pokus o reportáž zo splavu Vltavy

- "Musíme otočiť čln!" - kričí zadák, no nejde nám to. Voda je príliš hlboká a sami ledva odolávame silnému prúdu. Pripadá mi to také absurdné, až sa mi chce smiať.

  • 10. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 042x
  • 6
Nekričte na ľudí z auta alebo Ženy nemajú orientačný zmysel

Veve Janotková

Nekričte na ľudí z auta alebo Ženy nemajú orientačný zmysel

Je leto a je strašne horko. Kto môže, uteká k vode a my, Lucia a ja, môžeme tiež – už polroka mám vodičák aj auto. Zatiaľ som síce jazdila iba po meste, ale práve nastal čas vydať sa na dlhšiu cestu. Cestu do Senca sme našli v pohode – hneď za Trnavou sme sa zavesili za Ford so seneckou ŠPZ a dúfali, že dedukcia bola správna. Dostať sa k jazerám bolo už trochu komplikovanejšie, ale aspoň sme spoznali okolie.

  • 18. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 617x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu