reklama

Ako ma robí šťastnou alebo Body za pol roka

Dnes je to presne šesť mesiacov, odkedy sme s Petrom spolu. Inšpirujúc sa celkom vtipným návodom, ako urobiť ženu šťastnou, som pri príležitosti akéhosi bilancovania zostavila vlastnú bodovaciu tabuľku. Ide predovšetkým o pobavenie, ale....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Keďže viem, že to budeš čítať, zlatko, chcem ti takýmto neobvyklým spôsobom povedať, že všetky tie "drobnosti" neberiem ako samozrejmosť, ale naopak, veľmi si ich vážim. Tento polrok bol najkrajší, aký som zatiaľ zažila a som šťastná, že sme spolu.

Ehm, začínam byť trochu rozcítená, tak vám radšej vysvetlím, ako celý bodovací systém funguje. Muž u ženy získava, alebo stráca body podľa nasledovných zásad:
Urob niečo, čo má rada a dostaneš za to body. Urob niečo, čo nemá rada a stratíš body. Urob niečo, čo má rada, ale očakáva to a nedostaneš žiadne body. (Toto pravidlo som trochu pozmenila a namiesto 0 dala aspoň jeden bod - nie som až taká sukuba).

A tu sú výsledky, ku ktorým som dospela od 6. augusta 2005 (skrátená a mládeži prístupná verzia):

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
    Oslovuje ma peknými menami __________ + 1 bod
  • Veve, pusa, kotě __________ + 1 bod

  • Veronika __________ + 2 body

  • zlatko, miláčik __________ + 3 body

  • koťátko, srcko, zlatúšik __________ + 5 bodov


    Občas mi ale hovorí aj menami, ktoré sa mi nepáčia __________ - 4 body
  • Marge (áno, tá zo Simpsonovcov - keď nespokojne zabručím) __________ - 3 body

  • bručoun, hundroško, mrzoutek __________ - 5 bodov

  • budulínek __________ - 10 bodov


    Keď poviem blbosť, netvári sa, že som blbec __________ +1 bod
  • Zasmeje sa (so mnou, nie na mne) __________ + 6 bodov

  • Hrá so mnou a povie tiež blbosť __________ + 8 bodov


    Keď je cez týždeň preč, večer mi napíše aspoň smsku __________ + 5 bodov
  • .... alebo odpíše na moju __________ + 1 bod

  • Zavolá mi __________ + 8 bodov


    Nemá rád môjho papagája __________ - 5 bodov
  • Povedal, že mu mám kúpiť škrtidlo __________ - 7 bodov


    Keď som bola chorá, prišiel ma pozrieť __________ + 2 body
  • .... a priniesol mi čokoládu __________ + 4 body


    Chodí rád do divadla / kina __________ + 4 body
  • Kupuje lístky __________ + 5 bodov

  • Počas predstavenia / filmu ma drží za ruku __________ + 7 bodov

  • Po skončení mi vždy dá pusu __________ + 7 bodov


    Rád číta __________ + 2 body
  • .... knihy __________ + 5 bodov

  • .... sci-fi knihy __________ - 1 bod


    Píše básne a poviedky __________ + 6 bodov
  • Sú moc dobré __________ + 7 bodov

  • Chce počuť môj názor na ne __________ + 7 bodov

  • Diskutuje o tom so mnou __________ + 8 bodov


    Nedávno sám od seba kúpil a upiekol pizzu __________ + 5 bodov
  • Podarila sa mu __________ + 2 body

  • Bola so šunkou a ananásom - moja najobľúbenejšia __________ + 3 body

  • On takú nemá rád __________ + 10 bodov


    Na sviatky mi dáva úžasné darčeky __________ +10 bodov
  • ... ktoré vyberie sám a prekvapí ma __________ +15 bodov


    V NOVEMBRI povedal, že v JÚNI pôjdeME na koncert __________ + 25 bodov
  • ... koncert Depeche Mode __________ + 7 bodov


    Je __________ + 1 000 bodov
  • Dobrý človek __________ + 1 000 bodov

  • Rozumný __________ + 1 000 bodov

  • Inteligentný __________ + 1 000 bodov

  • Vtipný __________ + 1 000 bodov

  • Spoľahlivý __________ + 1 000 bodov

  • Starostlivý __________ + 1 000 bodov

  • Vychovaný __________ + 1 000 bodov

  • Príťažlivý __________ + 1 000 bodov

  • Nápaditý __________ + 1 000 bodov

  • Občas uletený __________ + 1 000 bodov

  • So mnou __________ nevyčísliteľné



Z počtu získaných bodov je na prvý pohľad zrejmé, že Peter sa pohybuje vo vysokých plusových hodnotách.
To som, samozrejme, vedela aj predtým, ale chcela som sa pochváliť, akého mám úžasného frajera. :)

Veve Janotková

Veve Janotková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

23, TrnavaWeb: veve.skFotografie: galériaFotografie: príloha k bakalárke Zoznam autorových rubrík:  OsobnéHrach na steneŠirinu - marinuChcem len vaše dobro

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu